vrijdag 26 maart 2010

een regenachtige dag

Met lijstjes van rommelmarkten kun je de mooiste dingen maken.





Soms heb je van die dagen dat je het liefst binnen blijft.Nou ik had dit vandaag gewoon lekker achter de computer en een beetje surfen op internet..Maar toch wil ik altijd dingen om me heen hebben waar ik me prettig bij voel. Dit schilderij is er een van , het jurkje is zelf gemaakt en op een lijstje vast gemaakt.Ook staat tuttebel op de uitkijk , altijd gezellig vooral het gebabbel van haar hahahahaha niet dus!!Tuttebel was stout bij Nelleke en daarom heeft ze haar naar mij gestuurd, en en ik ben blij met haar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo