zondag 28 maart 2010

Verhuizing



En dan haal je ook de nodige grapje uit .. Zoals een diner for 2. Maar dit is niet gelukt dusssss

pfffffff wat een werk met met wat vrienden en familie lukt alles.De verhuizing hebben we gedaan voor een persoon in ons leven onze zoon... Hij was erg ongelukkig in de stad en wilde weer graag terug naar het dorp.. Tsja en wat doe je dan !!! Nou dan begin je weer opnieuw en met een stel vrienden, familie.. en wat sterke verhalen . Dan lukt toch alles ...
Bedankt allemaal voor jullie hulp en steun..

Deze foto's stonden al op de blog maar ik begin nu te begrijpen hoe het moet, tsja blond !!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo