woensdag 21 april 2010

Stoel bekleden







Nou het is weer dinsdag geweest (voor degene die het niet weet dinsdags zit ik op school om te leren voor meubelstofferder) en de stoel is klaar.. jippie want hier had ik me toch een beetje mee vergist .. Niet zozeer voor de stoel en hier een hoes voor te maken maar van het stof..
Het is een geweldig warme stof maar het raffelde als sh**t..
Dus weer alles losgemaakt en opnieuw gestikt maar dan samen met een biasband..
nu zit het wel goed ,maar ik denk dat ik de ander toch maar met een ander stofje maak !!

Want op de stoel moet toch gehangen , gelegen ,gezeten,.. als trap gebruiken met ramen lappen...
maar dit zie ik niet gebeuren met deze stof.. Want het verdraagt niet veel maar moet eigenlijk wel in dit huishouden ... of in een ander huishouden..



3 opmerkingen:

  1. Hij schitterend geworden wat een werk,he.
    Jammer dat de stof zo raffelde en de stof niet veel kan hebben.

    lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan. Ik heb 4 van zulk soort eethoek stoelen,iets smaller maar wel van dezefde soort bruine stof zoals je stoel eerst was. Het gaat nu bij de zittingen scheuren,en ze moeten eigelijk ook opnieuw bekleed worden.Vind het wel super zoals je het hebt gedaan hoor,

    Groetjes Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kanp hoor, en die kapjes uit je vorige post zijn ook heel leuk. En idd een goed idee.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo