maandag 30 augustus 2010

oude stoel

Mooie oude stoel gevonden,ik vind hem zo mooi dat ik aan het denken ben wat ik moet doen. Deze zo laten, of toch maar een nieuw jasje eromheen..
Mmmmmmm moeilijke keuze ...........

Maar goed ,tijd genoeg om te denken. Nog met zoveel andere dingetjes bezig dus nu is de tijd mijn vriend..
Normaal niet ....altijd tijd te kort kennen jullie dat, soms wil ik dat een dag dubbel zo lang duurt.
Maar niet altijd.... en zeker niet als ik moet gaan werken dan mag het wel voor de helft van de tijd hahahahaha....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo