maandag 20 september 2010

even iets uitproberen, en het is bijna gelukt

Even proberen om collage's te maken ,en ik moet zeggen bijna gelukt dankzij jeanette.
Zij was zo vriendelijk om mij even tekst en uitleg te geven hoe het ongeveer in elkaar zit.
Alleen lukt het me nog niet om de tekst erop te zetten, telkens denk ik jaaaaaaa gelukt .....niet dus pfffftttttt. Maar goed het komt wel ,tijd genoeg en zoals ze zeggen ; "Rome is ook niet op en dag gebouwd". Jullie hebben nu in ieder geval een impressie hoe ik leef en hoe mijn omgeving eruit ziet..
Alles word langzaam maar zeker wit want daar wil ik naar toe, alleen duurt het even want tja jullie weten het "ROME"!! hahahahaha



5 opmerkingen:

  1. Jaja...je bent goed bezig, ik ben ook niet een expert in het uit leggen van dingen ik hoop maar dat je het wat snapt:-) En de tekst op de foto doe ik dus met picasa. Je klikt een foto aan en dan op basisbewerking en dan kies je tekst en zo kan je lettertype en kleur en formaat aanpassen, ach...gewoon gaan proberen het komt vanzelf. Je collages zien er al heel leuk uit!

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, je huis zeg. Ik ben via via op je blog gekomen en ga je volgen. Ik kom ook uit zuid Limburg maar woon nu helemaal in het Noorden, aan zee. Heerlijk hier hoor. Ook bij mij wordt alles steeds witter en ook zeker niet in één dag, haha
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van jou Viana! Ik ben ook de laatste tijd aan het experimeteren,maar wat ik wil lukt nog niet,maar zoals jij zegt...Rome...
    Fijne week,
    Nicole
    P.s. wat n mooie honden beelden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ze zijn prachtig geworden en zeer goed gelukt.
    Smaakt naar meer.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bedoelt die fotos in die vakjes maken ?t is toch hartstikke goed gelukt?
    T is heel leuk zo ,en ach ,aldoende leert men
    Je zit zonder dat je het in de gaten hebt een halve dag achter je pc ,met uitproberen
    Oeps denk je dan ,is het alweer zo laat???

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo