zaterdag 4 september 2010

My little wall of fame



Wat ik leuk vind zijn de kleine lijstjes van Ikea... je kan er vanalles indoen wat je dierbaar is, of wat je gewoon leuk vind.Of lieve kaartjes die je van vriendinnen krijgt of een klein gebedboekje..







Met wat leuke foto's erom heen krijg je toch een leuke wand wat niet verveeld als je erlangs loopt. Telkens moet ik wel naar het een of het ander kijken...
dat geeft mij een goed gevoel..
Natuurlijk kan ik niet alles kwijt aan deze muur maar daar heb ik al een oplossing voor gevonden ..
Een grote glazen kom en daar zitten dan ook allemaal lieve, leuke dierbare
dingetjes en frutsels in....
En als ik me dan eens verveel (wat niet vaak voorkomt) dan open ik deze pot en ga alles nog eens nalezen of gewoon even vasthouden ....denken.... herinneren...en daar word ik happy van !!!
nou ik wens jullie een fijn weekend!!











3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er heeel leuk uit Viana! Had vroeger ook zo'n lijstjes in de hal,maar echt alleen lijstjes met foto's, die van Ikea zijn inderdaad erg leuk!
    Heb ook n playlist gemaakt op mixpod.com,maar muziek hoor ik niet als ik blog open, weet jij hoe dit kan?
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Viana,

    Wat ontzettend leuk gedaan die lijstjes met die knoopjes op de achtergrond.
    Als ik ooit weer eens naar Ikea ga, dan neem ik mij ook zo'n lijstjes mee.

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Viana

    Ik vind het altijd heel leuk om even te komen kijken naar de mooie dingen die je maakt.
    En hoe creatief je bent(maar dat was je vroeger ook al)

    Groetjes Els Mets

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo