maandag 15 november 2010

Herftstoel













Ik heb deze post de titel gegeven herfststoel.....
Misschien zegt de titel al meer dan genoeg en hoef ik voor de rest niets meer te schrijven .

Ik ben begonnen met deze stoel omdat ik het de ouders van mijn collega beloofd had , maar het kwam net in een slecht moment.
En dan kwam er ook nog bij dat dit niet bepaald het type stoel is waar mijn hart naar uit gaat. Maar ik mag niet klagen want hier leer je van zullen we maar oppeppend zeggen!!!!! (lol)

Maar eindelijk kan ik zeggen hij is af .......... gelukkig ....gelukkig kan ik weer terug keren naar mijn eigen frisse kleuren nou ja kleuren wit witter witstssssssss......

6 opmerkingen:

  1. Dat heb je toch mooi gedaan hoor!! Maar ik krijg er ook het gevoel bij dat ik bij mijn moeder op bezoek ben. Best wel jeugdige 60ers actief, weten wat er in de wereld speelt... maar hun meubelsmaak!!!! Vreselijk!! Deze stoel zou bij hun heel goed passen, hahaha. (Ik hoop dat de eigenaar niet meeleest...vind het houtwerk wel mooi hoor, slik)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Meisje,
    Dan vind ik het des te knapper dat je deze stoel hebt gestoffeerd! Ten eerste omdat het niet je smaak is,Ten tweede,omdat het een lastig werkstuk is, en ten derde, Dat door je omstandigheden het ook niet gemakkelijk was.
    Geef jezelf maar een flink schouderklopje, En ga je lekker op iets leuks storten.

    lieve groet,
    loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toch is ie mooi geworden, Viana! Ook niet echt mijn stijl, maar toch...
    Jij hebt ook al de sneeuw op je blog...zat er toevallig ook te denken wanneer dit kan(te vroeg?), maar nu ga ik ook ns kijken of het mij lukt...
    Fijne week nog!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjee ik volgde je nog niet eens schaam schaam...
    Je stoel ondanks dat het niet onze smaak is....
    is die wel heel gaaf geworden...
    Moet toch maar even met je mailen :)
    en niet alleen over de knopen
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het super knap dat je dit kunt. En zeker omdat het niet jou smaak is.Als ik iets maak waar ik zelf niets aan vind dan word het oook nooit iets groetjessssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay lieve meis,

    Tjeetje wat een knap staaltje werk meis...
    Inderdaad het is ook mijn smaak niet...maar hij is wel heel erg opgeknapt en mooi geworden...!

    Mijn stoeltje zal dan wel een leuker klusje zijn...maar alles op z'n tijd hoor..pas als jij het kan en nog steeds leuk vindt..

    Liefs en heel veel goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo