vrijdag 25 maart 2011

Marilyn Monroe





















Zo even snel het schilderij wat ik heb gemaakt voor buiten....Ik was een tijd geleden er al aan begonnen maar ja...... geen tijd jullie weten hoe het gaat !!
Eigenlijk hoefde ik alleen maar even af te werken, dus dit deze week maar even tussen alle stress door gedaan...
Nu had ik in de vorige post een klein poppetje gemaakt, dit was om even uit te proberen..
Marilyn was degene die ik wilde maken , van een oude barbie..en de afbeelding bedrukt op het stof..
Sorry voor de korte uitleg maar ik moet nu gaan werken...(pfffffffff)

Ik wil jullie allemaal een fijn weekend wensen geniet ervan .....


.xx. Gustaviana..

7 opmerkingen:

  1. het ziet er fantastisch uit...heel creatief hoor
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi gemaakt Viana.Wat ben je toch creatief.Een fijn weekend en groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,je schilderij is geweldig geworden,fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat apart Viana! Heel mooi gedaan!
    Ik wens jou ook n fijn weekend!
    Lieve groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER mooi dit schilderij Viana, en wat orgineel voor buiten. Het moet dus tegen een stootje kunnen. Wat heb jij toch altijd fantastische ideetjes... en de kleur is ook zo prachtig. ZEER geslaagd!

    Voor jou ook een heel fijn en hopelijk zonnig weekend...

    Liefs Josephone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen~~~~~~~~~~~~~~~Wat zal het schilderij mooi staan bij jullie buiten. Hopelijk kan je er van het weekend van genieten...

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Viaan...........ik zie het staan

    lief van je!!
    En jij doet toch zeker ook wel mee???

    liefssss

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo