donderdag 10 maart 2011

Me Happy






Ja dat is toch wat als je een verzamel tik hebt, ik heb hier al eens een post aan gewijd maar ik wil jullie deze beauty's niet onthouden....














Oooooooo ik kan wel een gat in het dak springen met deze mooie stofjes die we gevonden hebben...
Ik had jullie verteld dat ik er even tussen uit ging want de carnaval is niet voor mij weg gelegd ik heb er helemaal niets mee...
Nee ik ga liever met mijn vriendinnetje op pad voor mooie aparte stoffen..
Aangezien zij ook zooooo gek is op mooie stofjes ( misschien wel gekker hahahaha) is dit echt een vreugde om te struinen door de leukste en mooiste markten...


bedankt voor de leuke dagen !! xx

16 opmerkingen:

  1. het ziet er prachtig uit.. en waar zijn jullie nu geweest voor al die mooie stofjes of is dat geheim?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben ook helemaal benieuwd....wat een top vondsten zeg....een top adres als je het mij vraagt....dat kant.....WOW en dat muziek stofje
    Ach hou maar op, alles om te hebbe ;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige vondsten zijn dit weer, vooral die met die theepotjes op, helemaal geweldig!!!
    Ben benieuwd wat voor moois jij er weer allemaal mee gaat maken,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn echt prachtstoffen! Waar vinden jullie dat toch????
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi geweldig wat een mooie stoffen je mag hier ook wel wat naar toe sturen weet ik ook wel raad mee
    mooi hoor die kom je echt niet gauw tegen
    heb je ze bij een interieurzaak gekocht
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Je stoel uit de vorige post vind ik echt helemaal super!!!!! En de stoel daarvoor ook!
    Maar even een klein puntje: LIMBO!!!! Ook al hou je niet van carnaval, je valt hier echt door de mand! Pantoffelen bestaan niet hoor, alleen in Limburg. Pantoffels wel, haha. Heerlijk! Ik ben opgegroeid bij Maastricht en hoor je gewoon praten!!! Ik heb heel lang tegen mijn kleuters gezegd dat ze niet mochten "foetelen" als ze niet vals mochten spelen. Was er helemaal van overtuigd dat het een nederlands woord was, haha...
    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhhhhhhhh....Vinana....wat heb je een mooie vondsten! Ze zijn dan ook echt aan jou besteed hè? Leg je ze voor de show op een stapeltje? of komt er wat moois uit te voorschijn?

    Ben benieuwd!

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw...wat een prachtige stoffen!!

    Stuk voor stuk zijn ze uniek!
    Ik kan me voostellen, dat je hier niet genoeg van kan krijgen..Wat leuk dat je vriendin de zelfde passie "of zelfs groter" heeft. Gezellig samen op pad!

    Heerlijk om even mee te mogen genieten!

    Fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je pantoffelen staan links in je blog. Je moet maar eens kijken, je hebt een heel leuk blog hoor, hihi!!! Wat heerlijk dat je dat niet meer weet, het zal een hele verassing worden, er staat nog veel meer moois!!! Fijn weekend daar beneden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Viana! Waar heb die nu weer uitgehaald, helemaal geweldig hoor! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken...
    Fijn weekend!
    ♥Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja inderdaad prachtige stofjes!!!
    Ik zou ook wel willen weten waar je dit vandaan hebt!!
    groetjes truus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk Viana, dit zijn inderdaad stofjes, zo MOOI!!!! om de rest van het jaar een groot geluks gevoel van te krijgen. Ben heel benieuwd wat je hier allemaal voor moois van gaat maken.

    Ik zie jet al voor me....jullie tussen al die stofjes, helemaal hebberig graaien, ja die wil ik....en die....en die..... Ze zijn FANTASTISCH allemaal!!!

    Heerlijk weekend,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOOOOOHHHHH IK HEB NOG EEN STOEL, WAAAHAAHAAA
    XXX INGRID

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je NET gevonden (waar was ik?? ergens onder de grond denk ik haha) WAT een mooie blog heb je, schitterend. Ben meteen volger geworden...doe veel inspiratie op ♥

    Groetjes van marian

    http://pinkprincessdecorating.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Gusta,

    Meis die stofjes...leuk!!!
    Vooral die met die potjes..die zijn gaaf!!!
    Heerlijk die stofjes allemaal..en wat je ermee kan maken..
    Meiske..wilde je nog even benanken voor je mooie woorden op mijn bloggie..lief..

    Toedelsssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo