woensdag 20 april 2011

ballet schilderij

Ik had zo een soort schilderij gezien bij Rachel Ashwell..
Pfffff natuurlijk niet te betalen en tsja in America...
Ik moet natuurlijk nog even oefenen,maar ik vond het zoooo mooi dat ik dacht ach probeer het eens.. En het is al zo lang geleden dat ik echt een verfkwast in mijn handen heb gehad..
Gewoon mooi met frisse kleuren, ze is nog niet klaar ik blijf ermee bezig en misschien eindig ik wel met weer de witte gesso eroverheen hahahahaha














Ik zie dat het allemaal nog iets te vast is, het moet wat losser....misschien na mijn vakantie want met stress op het werk tsja wat lukt dan nog ....

fijne dagen


.xx. gustaviana

5 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch ongelovelijk creatief en veelzijdig..
    Heerlijk om jou creaties te bekijken..
    Lieve gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een veelzijde "madame" ben jij! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Viana, jij kunt ook alles he?!
    Helemaal geweldig heb je dit gemaakt!
    Fijne paasdagen wenst je.,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER vind ik het Viana, en de kleuren echt fantastisch. Heerlijk om je daar in uit te leven zeg. Jij bent ook echt van alle markten thuis hé, knap hoor!!!

    Fijne paasdagen,
    liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey kunstaneresse.....ik heb deze post een paar keer bekeken...en eigenlijk nog steeds niks geschreven! Dus leek het me nu eens de tijd daarvoor!

    jammer dat je de kwasten niet meer zo vaak pakt, want je talent voor schilderen gaat zo verloren. ik vind het geweldig geworden...niet perfect...maar zeker sfeervol en heeeeeeeeeerlijk om naar te kijken! Dat vraagt om: MEER!!

    liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo