zaterdag 18 juni 2011

Atkins taart... wie wil er een stukje van























Mijn zoon is aan het lijnen , eindelijk wilde hij er zelf aan beginnen .
Maar dit ging niet zonder slag of stoot, hij vond het wel goed zo !!!!
Ikke niet .... ik vind dat een kind van 16 jaar gewoon moet kunnen bewegen , en zonder problemen zijn schoenen moet kunnen dicht maken...





Nou dit ging op een gegeven moment niet meer, en daardoor liet hij maar zijn nike'ies open hangen.... MAAAAAMMMM dat moet zo !!!!! Iedereen heeft het zo .....Jaja dacht ik dan ;-0
Hij heeft ook wel eens meer pogingen gedaan, zo zijn we dan ook eens uitgekomen bij een dietiste...pfffffff als ik daar nog aan denk...
We hebben 1 uur naar die vrouw moeten luisteren met haar schijf van 5, en toen we thuis kwamen met wat formuliertje's in onze handen ging Nicky regelrecht naar de ijskast en begon weer te eten...Daarna heeft ook nog eens Sonja door de keuken gerend... dit was ook geen succes....

Maar dan Nu Atkins... voor mijn zoon ideaal.. en is dan ook in 3 weken tijd al bijna 5 kilo kwijt en begint een heel ander figuur te krijgen ... Dus vandaar Taart een ATKINS TAART , dus wie wil er een stukje !!!!!!



veel liefs Gustaviana xx



..

10 opmerkingen:

  1. ohhh ik vind het "zonde" om deze taart aan te snijden.. laat hem zo maar... ik ben toch niet zo gek op "taart"
    wat een leukerdje heb je gemaakt
    en wat goed van je zoon.... 5 kilo is echt wel veel!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo...wat KNAP van 'm!!! En wat doet dit stukje mij "pijn"......zooooooo jong en al zo'n last me je mee moeten dragen.....ZO herkenbaar!
    Wens 'm SUCCES!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zonde om de taart aan te snijden.
    en wat een prestatie van de 5 kilo er af te krijgen

    Dan is een stukje van deze taart wel waard

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap van je zoon zeg, vijf kilo is absoluut niet niks en dat weet ik uit ervaring!!! Maar hij doet het toch maar, wens hem veel succes met doorzetten!!!
    Maar als zijn mam voor hem zo blijft koken dan gaat het vast wel lukken :)))))))))
    Die taart is gewoonweg suuuuuuuuuuuupermooi gemaakt!!
    Daar lust ik ook wel een stukje van ;)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Nicky
    zet `m op...kilo is al heel veel..10 pond!!!
    Pak maar eens een zak aardappelen van 5kilo op!Dat is veel. Ga zo lekker door,en laat je moeder maar van die atkinstaarten blijven bakken,ze zien er uit om te smullen!

    fijne zondag,

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vroeger had ik er gelukkig weinig last van, maar al jaren moet ik op de pondjes letten terwijl ik heel veel dingen lekker vind. Super goed dus van je zoon dat het hem nu wel lukt...ik weet zeker dat hij zich er uiteindelijk beter bij zal voelen, al komt het nadat hij het gewenste gewicht heeft bereikt uiteraard op discipline aan...en dat is niet makkelijk!

    Je taart is trouwens een plaatje!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. NEE!!!! niet in gaan snijden hoor in die mooie taart.
    Wat goed dat het je zoon nu wel lukt.
    Ik ga bij mijn dochter ook maar eens heel voorzichtig aan kaarten dat ze toch echt niet alles wat eetbaar is in haar mond moet stoppen.
    Vanmorgen vroeg ik of ze op de weegschaal wilde gaan staan en ik schrok me rot.
    12 jaar, 1.62 cm lang en ze weegt al 58 kilo. Nou was ze bij haar geboorte al ruim 9 pond dus een lichtgewichtje zal ze nooit worden maar nu is ze even zwaar als ik en dat vond ze nog grappig ook, mevrouwtje zit nergens mee.
    Ik denk toch dat ik ook eens meer informatie over mister Atkins ga zoeken.

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He wat een bikkel zeg!!!! Jongeman dit is super knap!! 5 kilo nog even en de meiden zijn niet van je af te slaan!!
    Wat een prachtige taart zeg!! mooi gemaakt ook ik krijg zo zin om te beginnen met knutselen!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig van je zoon!!!! Ik herken dit zooo goed, maar dieeten, nee daar doet ze niet aan, mijn dochter, misschien komt het nog wel...
    Ga zo door, Nicky!
    En ja geef mij maaar zo´n lekker stukje taart!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi mooie taart hoor zonde om op te eten
    wat goed 5 kilo ik vindt dat altijd zo knap dat mensen dat volhouden
    hij voelt zich straks helemaal fit let maar op
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo