zondag 5 juni 2011

Spelden kussen

Ik heb deze foto's een tijdje terug eraf gehaald omdat Marijke en Nelleke dit idee voor het boek wilde gebruiken.... (dit idee komt van Marijke af)...
Maar aangezien het boek niet door gaat , Nelleke heeft zich terug getrokken om prive redenen zet ik het maar weer op mijn eigen blogje...

Ik persoonlijk vind het erg jammer want ik heb erg uitgekeken naar het boek... Maar misschien vinden de Dames de kracht en plezier om een eigen boek uit te brengen..
Want het zijn onwijs creatieve mensen, die een grote inspiratie bron zijn voor vele mensen...















Geinspireerd door Marijke http://marijkevanooijen.blogspot.com/ heb ik 2 spelden kussens gemaakt..gewoon van oude doosje's.
Eerst even wit maken en dan heerlijk freubelen met kant lint en stof..

Laat je fantasie maar de vrije loop !!

Zo ga je toch graag iets met naald en draad maken ,als je hulp krijgt van deze lieve spelden kussens....

.xx. Gustaviana

6 opmerkingen:

  1. Ohhh wat jammer dat het boek niet door gaat, en het gekke is dat ik er van de week aan heb gedacht. Had zo'n voor gevoel.....

    Maar heerlijk dat ik jou prachtige speldenkussens nu weer tegen kom. Het zijn echt schoonheden en de vorige keer heb ik er ook al zo van genoten, nu weer dus...ze zijn echt SUPER mooi!!!

    Enne...dat meissie op de laatste foto ben ik zelf hoor...

    Bij jou ook regen nu??? Hier behoorlijk nat,heerlijk voor de tuin natuurlijk maar ik had andere plannen, Grrrrrr

    Fijne dag verer,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi spelden kussen. Wat vreselijk jammer dat ze nu niet in dat boek te vinden zijn, want keek er wel een beetje naar uit.
    Zeer jammer dat het niet door gaat.

    Maar het zijn prachtige spelden kussens

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was für eine wunderschoene Lady - verkaufst Du solche Damen auch und wenn ja, wo?
    Herzliche Gruesse
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n werk lijkt me dat zo´n kussens te maken! En ik zie je kunt ze al verkopen..hi hi begin maar met n webwinkel!
    Fijne dag vandaag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey vriendinnetje,

    De beeldjes die je hiervoor hebt gebruikt zijn superlief. En de foto`s hiervan zien er ""smakelijk"" uit.
    Natuurlijk is het jouw post en heb je helemaal gelijk om het te plaatsen.

    wens je een hele fijne Woensdag en bedankt voor je lieflijk versje in mijn poeziealbum,


    hugsssssxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo