maandag 22 augustus 2011

Zwarte Stoel



Herrineren jullie je deze nog !!!!
Ik denk het wel hé, een paar posten geleden heb ik het over deze stoel gehad en over het capitoneren....
Nou hij was af, ik had alleen nog geen foto's ervan genomen..







Het stof is een ruwe linnen/jute, ik had deze flinke lap gegregen van Myrna,zij emigreerde naar spanje en moest afscheid nemen van sommige dingen waaronder deze geweldig mooie lap ..








Dus ik heb het stof een plaatsje gegeven op deze stoel die hard aan een ander jasje toe was..





Maar goed nu wel en ook maar eens een paar foto's ervan genomen zodat jullie kunnen zien hoe de stoel geworden is..




veel liefs Gustaviana

5 opmerkingen:

  1. super vind ik hem!!!!!!!!!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan!!

    Ik zou ook een nieuw jasje nodig hebben voor mijn stoelen, maar ben niet zo creatief als jij, heb ook niet de juiste materialen. De stof heb ik al gevonden, en via via...de persoon die mij kan helpen.

    Hopelijk is het resultaat even knap als dat van jou.

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is de stoel mooi geworden!!
    Wat knap van je, om dit helemaal zelf te doen, mijn complimenten hiervoor! Ik wou dat ik het kon.

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat enorm mooi gedaan. Je wil niet weten hoe lang ik al 2 van dit soort stoelen in onze garage heb staan.......half ontdaan van stof en andere versleten materialen.....was al een ontdekking om de stof er af te halen vond er zelfs een meetlint in terug hahaha.
    Maar goed nu staan ze nog steeds daar in mijn garage.....te wachten totdat ik weer de spirit hebben om er aan te beginnen.....!

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk moet dat zijn geweest...pfff..maar wel al dat werk waard...de stof is FANTASTISCH.

    Het lijkt me een heerlijke stoel om in weg te kruipen...

    liefssss

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo