donderdag 13 oktober 2011

Oktober .... Pumkins tijd....

OOOOOOOO wat zijn ze toch leuk om te maken ... dus voor het af te leren

nog een keer .....


of .....













misschien toch nog een keer!!!!










Dit stof was eigenlijk te mooi om te laten liggen ...
Het is een menging van bruin met zacht blauw ...
Dit is samengeweven en geeft een mooi geheel .











Nou...... dat vind ik tenminste !!









Maar ik denk jullie ook ..
Daarnaast heb ik bloemen gemaakt van dunne organza en dit alles samen ..
Even laten pruttelen op 90 graden voor ongeveer een half uurtje...



En je hebt weer een paar heerlijke pompoenen....









..

8 opmerkingen:

  1. So soft, sweet and beautiful, they looks, and love the wonderful flowers, also.
    xo,Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhhh, wat zijn ze prachtig! En inderdaad een hele mooie kleur!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nOU ZEG..JIJ HEBT DE SMAAK ECHT TE PAKKEN!
    hEB JE AL POMPOENSOEP GEMAAKT?

    FIJN WEEKEND,

    LIEFSSSSS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er prachtig uit

    Fijn weekend Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee niet af leren hoor .
    ze zijn weer super .
    ik kan er geen genoeg van krijgen.
    Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk weer die zelfmaakideeen van jou! Wat ben je toch creatief!
    Fijne dag wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo