donderdag 2 februari 2012

Dromenvanger











Zoals beloofd de foto's van mijn visie over dromenvangers....
Ik heb ze afgeleid van rachell ashwell , alleen vond ik dat er weinig aanhing...
Dus maak ik ze met veel en nog meer slierten en kralen en veertje's en pareltje's !!!!
Eigenlijk gewoon alles wat ik vind maak ik erin vast ...
Ze zijn zo leuk om te maken dat ik ze ondertussen al in verschillende kleuren heb gemaakt .... maar de witte blijft toch mijn favoriet...
een fijne week .... Viana
.xx.

10 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan hoor. Ik vind deze veel mooier dan die klassieke dromenvangers, ik hou wel van bling bling!!!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig!!!!
    Met zo een dromenvanger op je kamer kun je alleen maar leuke dromen hebben.
    Heeeeeeel mooi.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt prachtig! Toen ik ze zag moest ik gelijk denken aan een huwelijks geschenk! Vooral dat wit en kant. en dat dromen vangen gun je ieder in een fijne relatie.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Много красив талисман! Много нежен и очарователен!
    Поздрави и приятен уикенд.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, Ik ben er weg van.Wat mooi en romantisch. Super.
    groetjes, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit en zo kan je heerlijk dromen toch.
    Fijn weekend

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige dromenvanger, die wil ik ook wel boven mijn bed.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hardstikke leuk Viana!
    Nu kun je toch geen slechte droom meer krijgen, toch?!
    fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze prachtige dromenvanger wil ik ook wel boven mijn bed.
    ziet er schitterend uit.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Viaan..Nou 1 droom is er zeker in blijven hangen..die van je eigen zaak bedoel ik dan. (Hoef je dr niet over na te denken hahah)
    Ik vind ze heel er leuk. Goed gedaan meissie !!
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo