zondag 4 maart 2012

DE PAASHAAS









Een hele tijd terug had ik van mijn schoonzussie een oude koffiezak gekregen....
hij heeft er een tijdje gelegen ik denk wat kan ik hier nu mee....
Gisteren kwam mijn moeder met een heel oud kerstboekje en wat staat erin een kersthaas ...
Laat me gelijk aan het gedichtje denken :





Als kerst en pasen samen vielen
Moesten we voor de paashaas knielen
Met pasen fijn kadootjes vangen en de eieren in de kerstboom hangen.
Hopelijk wordt dit nooit waar,
Een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar






Maar goed ik dwaal weer af ...
Ik wilde jullie alleen even voorstellen aan pluk de paashaas......



lieve groetjes Viana xx






9 opmerkingen:

  1. dit is echt het mooiste haasje die ik ooit gezien heb!!
    maak je ze zelf ook voor de verkoop :)
    groetjes roxy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahhahahahha...wat ben je toch een TE gek mens.....met je paaskersthaas.

    Moet toegeven,Tis een dotje geworden bijna net zo mooi als de tankinies van vorig jaar!

    Gezellige post,

    alvast een superweek gewenst,

    groetjes van de kerst haas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit, en laat pasen maar op pasen vallen hoor want eieren in de boom lijkt me niets hahaha fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die leuk en met een grappig gedichtje.
    Ik zou PLUK zo door het beeldscherm naar binnen willen halen.
    Geniet van je paashaas wellicht worden er nog eitjes bezorgt.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superrrrr leuke paashaas heb je gemaakt, en wat een leuk gedichtje nooit gehoord.Fijne dag groetjessssss Anita (roze)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die lief binnenkort kom ik weer eens buurten.
    groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Viana!!! Hoe is het dan? Gaat het allemaal lekker met je eigen toko? Ik kom echt hoor deze zomer want ik ben heeeel erg benieuwd. Ik moest trouwens ff lachen om die foto bij je volledig profiel..echt wat voor jou hahaha. Die haas is echt gaaf geworden zeg..een lekkere ruige haas!! Ik wens je een fijne dag, Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super goed gemaakt zeg! heel inspirerend. Fijn weekend en lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige paas kerst haas Hi hi.
    Wel een plaatje hoor

    Fijne zondag
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo