dinsdag 29 mei 2012

Oude slaapzak word Shabby Chic plaid



Nog even voordat de drukke week begint wil ik jullie nog even mijn tussen door projectje laten zien...
Mijn moeder gaf me een tijdje geleden mijn oude slaapzak...
ik dacht oooooo wat leuk voor nicky ,
als hij ergens blijft slapen dan heeft hij ook een slaapzak..

Niet dus .......

Hoe moet een jongen die bijna 2 meter is en een slaapzak van 1,50 bij 1,50 !!!!!

Sorry verkeerd ingeschat hahahahaha...
plus bovendien vond hij het een maria kleed en zegt ....
Mam ik dacht het toch niet hé, dat ik daarin ergens ga slapen ....







Okeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....

geen probleem vond het gewoon heerlijk nostalgie's dat is alles !!









Dus wat gaan we ermee doen dan .....

We maken er een plaid van lekker voor op de bank ..
Op de rommelmarkt bij Samantha een leuke dekbedovertrek gekocht..

en deze kapot geknipt
Even op maat genaaid doorgestikt

en een leuke grote ruch erlangs gezet á la Rachel Ashwell..






















Een hele fijne week en tot de volgende post


liefs Viana




.xx.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Viana,

    Je hebt er weer wat moois van gemaakt, de roes is prachtig en de oude slaapzak.... schitterend!

    Voor jou ook een hele fijne week!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Viana..dat heb je mooi gefikst!! Goed hergebruikt..ik wens je een fijne week.
    Lieve groetjes,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig mooi!!!!lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk wat je van het "mariakleed" gemaakt hebt. liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prachtig kleed geworden. Schitterend met die ruche....
    Staat heel erg knus op je bank.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig.....oh jij bent toch zo handig met naald en draad.
    En zo mooi met die mooie ruche rondom

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi geworden dat heb je erg handig gedaan

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo