woensdag 1 augustus 2012

Baby kamer van AMI......






Ik wil jullie even voorstellen aan Susanne ....

Als je een tegekke band zoekt voor je feestje , zoek dan niet meer verder ..
Wil je een tegekke avond hier moet je zijn ...
Ik heb even een fragment alleen van suus erop gezet maar dit is niet alles ....






http://www.showband-nightlife.nl/



Suus was een van mijn eerste klanten
in mijn winkeltje en door de tijd heen leer je elkaar kennen
wat hartstikke leuk is ..

Ze is net bevallen van een gezonde zoon AMI .....(vriend)
Helemaal geweldig.....


Maar wat ik ook erg leuk vind is de baby kamer ,
en ik mag de foto's met jullie delen omdat
spullen uit de winkel van mij komen..
zoals de verf PTMD maar ook leuke accesoires.... kijken jullie even mee








De moeder van Suus is heel handig,

en heeft deze mooie wieg helemaal bekleed met stof en kant ..

wat een plaatje..













Ik wil jullie allemaal een hele fijne warme week wensen ....


liefs Gustaviaans












.xx.

3 opmerkingen:

  1. nou....warm is het zeker. Helemaal net bevallen moeders. Wat een schitterende babykamer!!! dat wiegje...zo schattig!

    Supergaaf dat bandje...helemaal leukkkk

    bedankt voor de reportage van de babykamer.

    lieve groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie babykamer.Echt een paleisje voor de kleine prins.Zo ramantisch.

    Bedankt voor het delen van deze mooie foto's,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo