donderdag 26 juni 2014

Moodbord maken

 
 
 
 
 
 
 
Ik was even in mijn oud laptopje aan het bladeren door de foto mappen, en wat kom ik tegen een moodbord wat ik 3 jaar geleden heb gemaakt..
Eigenlijk is het tijdloos want ik vind hem nog net zo mooi als toen..
 
De letters heb ik erop geschilderd met de hand en Annie sloan chalk paint grapfite... toen nog niet zo bekend maar nu........
 
Zoals iedereen al weet ondertussen is deze verf voor veel geschikt... niet schuren wel effe ontvetten en begin maar te verfen..
 
 
 
 



















 
 
 
 
Dus heb je nog ergns een oude lijst staan.... Pimp hem op en maak er een leuk bord van wat je nog jaren kan gebruiken....
 
 
 
 
 
Groetjes viana







.xx.

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo