zaterdag 21 augustus 2010

een paar dagen naar een lief vriendinnetje





Valkenburg Z-H is de plaats waar je moet zijn!! Dit is zo een leuk dorp, waar je zoveel mooie huizen ziet en al zeker de huizen die aan het water liggen .. echte juweeltjes hoor.Dus fietsen jullie even mee door Valkenburg z-h naar Leiden.
Er is een fiets pond je die je van de ene kant naar de ander kant brengt, nou gewoon leuk..
Dit zal zeker niet speciaal zijn voor veel mensen maar als je met een stel leuke meiden onder weg bent nou geloof me ..... dan is het super !!























Als jullie dan even doorgaan naar Leiden zijn neem dan zeker een bezoekje aan deze winkel , het is echt de moeite waard!!
































































Dag Leiden tot een volgende keer .....



KATWIJK AAN ZEE, ik ben er gek op !!! Ik vind dit zoooooo rustgevend, dat willen jullie niet geloven . Misschien komt het wel omdat ik uit het zuiden des lands kom en niet bekend met de zee ben ..
Maar ik word altijd happy als ik daar ben ..









4 opmerkingen:

  1. Hallo
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van vast een fantastische dag!!
    Ik zie dat je bij Nelleke geweest bent nou dan gaat zo'n dag helemaal goed!!
    Fije dag verder groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Viana,

    Ik vind de zee ook zo heerlijk rustgevend. Alleen jammer genoeg moeten wij er zo'n stuk voor rijden.
    Maar zo blijft het voor ons wel bijzonder, toch.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke foto's Viana, met dit noodweer buiten nu, krijg je hier een heel fijn gevoel van!

    Het was weer een feestje bij Nelleke hè......kei leuk!

    fijn weekend, Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerijke plaatjes van valkenburg leiden en katwijk. Daar liggen mijn roots ik ben geboren in rijnsburg en ben zo vaak in katwijk valkenburg en leiden geweest.. Ik ben zelfs in Leiden getrouwd. Deze plaatjes geven me het gevoel van thuis komen..
    Zo jammer dat ik daar geen thuis meer heb.
    Maar ik heb genoten van je plaatjes..
    Dank je wel
    Gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo