maandag 23 augustus 2010

Fantasialand




Fantasialand in Bruhl Duitsland,

Daar moet je zeker een keer geweest zijn , voor ons is dit makkelijk want het is kortbij . Maar voor iemand die wat verder in nederland woont is dit echt een aanrader..
Ik zelf kijk al mijn ogen uit hoe ze de gebouwen voor elkaar krijgen , zo realistisch gewoon tegek , en als je bij de fontijn zit is het net dat je op vakantie bent in een ver warm land.... lekker wegdromen!!!!
vergeet de mensen die op de foto staan want telkens als je een foto wilt nemen ........ jaaaaaaaaaa je snapt wel wat ik bedoel
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo