dinsdag 6 december 2011

Begin van een nieuw hoofdstuk

Jaaaa het is eindelijk zover, alles is in orde en ik kan aan een nieuw begin beginnen.
Een nieuw hoofdstuk in mijn leven (ons leven)..








Zoals ik al eerder heb vermeld in een post stond ik na 16 jaar opeens opstraat.Boventallig heet dit dan netjes..
Je bent kwaad , ziek ,teleurgesteld je weet eigenlijk niet wat je moet doen...
Je hebt een gezin een huishouding en een koophuis pffffff je weet niet wat er dan allemaal door je heen gaat...








Maar goed na de grote schok ga je weer denken , denken over wat je gaat doen.
Voor mij stond het vast , ik ga voor mijzelf beginnen, geen baas meer !!!










Met hulp van je familie lukt alles !!!!
Dus het begint langzaam vorm te krijgen..












En zoals jullie al weten ben ik al jaren bezig met stofferen van stoelen , dit in samenwerking met leuke woonaccesoires, stoffen en verf heb je toch al een leuk begin..

Ik hou jullie op de hoogte !!








ps de reactie's zijn veranderd dit gaat nu via mijn mail want sommige reactie's wil ik toch prive houden ....

Liefs Viana

2 opmerkingen:

  1. Hey liefie,

    Het wordt helemaal geweldig, zeker weten.
    Je mag trots zijn op jezelf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Viaantje, wat een werk!!! En wat ziet het er al goed uit. Ik weet zeker, dat je er een hele gezellige winkel van gaat maken.Ik ben nu al nieuwsgierig naar het resultaat. Heel veel succes!!! Tot gauw. Liefs van Leonarda.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo