maandag 12 december 2011

Gusta-Viaans












Jaaaa er komt weer een beetje schot erin... dit afgelopen weekend nog verder laminaat gelegd en de achtermuur behangen...













Dit is het behang waar ik voor gekozen heb , natuurlijk ook wit.... hahahahaha













Alles krijgt nu steeds meer vorm nu dat het een beetje op zijn plaats word gezet..




















We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaaaaaaaaal












Nog een heel klein stukje maar dit word woensdag verder af gemaakt...










Heerlijk wit begint het al uit te zien ,en overzichtelijk want nu begon ik toch genoeg te krijgen van de rotzooi..






Want je blijft alles maar van links naar rechts te zetten..





liefs viana xx

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Viana! Het behang is helemaal te gek!
    Het word moooiiii!
    succes nog verder!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om dit te volgen!!
    Leuk een droom die waarheid word....

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit.
    Ben nieuwsgierig naar detail foto,s

    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig ziet het er al uit zeg en wat een super mooie kast heb je zeg ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er al prachtig uit ben benieuwd naar het vervolg

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's going to be beautiful Viana! I can't wait to see it finished in all its white splendor! *winks* Vanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Viana,
    Everything is coming along so beautifully! I love your gorgeous new space, and the vintage pieces make me swoon!!! I am as excited as you are!
    Come and share the progress with us, we'd love to have you show it off!
    Hugs to you!
    Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey pssttt....Heb jij ook het gevoel dat je bekeken word??

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo