vrijdag 30 december 2011

De laatste dagen van het jaar


Jaaaaa de laatste dagen komen eraan ... maar voordat het jaar om is wilde ik jullie nog even het bankje laten zien !!







Zo is hoe het begon,een lelijk eigenlijk te vies bankje om aan te pakken , maar ik ben blij dat ik het gedaan heb..










Maar door het opnieuw te verfen patineren en een nieuw stofje erover .... en je hondje pikt het gelijk in hahahaha !!



Allééeéé mexxie ga er vanaf !!!!





Heb je toch een geweldig bankje !!
Vind ik tenminste ;-))
Dit moet ik wel zeggen want ik heb het zelf gemaakt hahahahaha...








Ook wil ik in deze post even gebruik maken, voor alle volgers en niet volgers Bloggers die gewoon even aanwaaien,Bloggers de plaatje's komen bekijken,Bloggers die alleen de comments doorspitten..
En Bloggers die de moeite nemen om een comment achter te laten, en voor Bloggers die dit niet doen..



Voor de volgers die nog komen..... en volgers die gaan



Een heel gezond liefdesvol,respectvol,oprecht en creatief 2012........

7 opmerkingen:

  1. Prachtige bank en voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel succes met de nieuwe winkel, als het bij mij in de buurt is kom ik echt eens voorbij wippen......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je bankje prachtig geworden,echt heel mooi.

    Een hele fijne jaarwisseling en een mooi,liefdesvol 2012 toegewenst,gr van ons,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende transformatie van vies eendje naar prachtige zwaan. de stof past er mooi bij! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden viana, je nieuwe bank!
    Ik wens je nog gauw een geweldig uiteinde en alle goeds voor 2012!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super bankje!
    Heel veel succes met de winkel en een heel goed en gezond 2012!
    groetjes en unne gooie roetsj, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er mooi uit .... een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo, ik kom zo maar af en toe eens even kijken en moet je complimenten geven voor je blog, je spulletjes en voor je kracht om voor jezelf te beginnen...heel veel succes met je eigen zaakje en heel veel gezondheid in 2012

    lieve groetjes
    linda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo