vrijdag 23 december 2011

Blijf creatief.....

..







Zoals ik al eens eerder heb vermeld... doe ik ook een opleiding volgen in glas in lood...

Dus op het einde van het jaar wilde ik jullie nog even de laatste loodjes laten zien..

Bloed zweet en tranen... maar vooral heeeeeel veel pleisters ;- )

















Zo begon het de tekening en hopen dat je het op tijd afkrijgt.









Nee Silke je mag niet drinken in het lokaal
!!!!!




Ook niet stiekum hahahahaha









Er is er maar één in onze groep die hard werkt en dat is onze Fred..




Sylvia ziet het niet meer zitten.... maar dat maakt niet uit want het ziet er al adem benemend uit !!







Priscilla voor haar super mooi kunstwerk....








En dit zijn dus de laatste loodje's.... jammer genoeg nog niet af dus het volgend jaar
vol goede moed !!



Maar dit maakt niet uit want het is een super gezellige groep



Komt wel goed hoor ,nog effe doorzetten..








Ook wil ik gelijk gebruik maken van deze post om iedereen hele fijne kerstdagen te wensen ... en ook een spetterend, gelukkig, creatief 2012


Ik hoop dat jullie mij ook in 2012 blijven volgen, .......








liefs Viana xx






..

6 opmerkingen:

  1. Wat wordt het allemaal prachtig als je het zo ziet.

    Wens je ook vele Fijne Feestdagen en een goed 2012

    Liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt geen haast toch met je prachtige kunstwerk??? Ziet er vetgaaf uit!!
    Heb supergezellige feestdagen meis en veeeeel succes in 2012 met je eigen winkel...en antuurlijk liefde en gezondheid..DUHHH ;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk wel!
    Ik wens jouw en jouw gezin ook een gezellige kerst toe!
    Lieve groeten,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig...jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Viana,
    How sweet of you to come by with wishes for the new year! I, too am very happy to have found your lovely blog. What privileged students you have! The glass is turning out gorgeously. And how goes the renovations? Oh, 2012 will be filled with excitement!
    Happy New Year and best wishes for happiness, health and prosperity!
    Hugs,
    Patti

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo