woensdag 26 november 2014

Fusion Verf

Hoi Bloggers...
 
 
 
Ik heb nog niet zoveel erover gezegd maar bij mij vind je ook de acrylaat verf   Fusion..
Deze verf ziet uit als een krijtverf maar is het niet... natuurlijk ook weer te verkrijgen in geweldige kleuren..
 
Wat zo leuk is aan deze verf is dat deze een uitwerk periode nodig heeft... maar als deze voorbij is hoef je geen wax of vernis te gebruiken.. en kan je zelfs met een stift erover heen gaan, en dit met een schuursponsje verijderen...
 
Door de drukte heb ik mijn kastjes nog niet klaar, dus even een paar foto's van het merk zelf





















































Ik beloof zo snel als mogelijk mijn eigen creatie's te laten zien..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
viana..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.x.

1 opmerking:

  1. Het ziet er veelbelovend uit, deze verf en als het geen wax of vernis nodig heeft....
    Ben benieuwd naar jou resultaat.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo