maandag 1 december 2014

Fusion Verf met verguldwax

                                                                 Hallo bloggers...


                      Zoals beloofd een projekt geverft met Fusion verf....kleur sterling en ash...















 
 
 
 Daarna verouderd met verguld wax van fusion  en donkere wax van annie sloan ...
 
 
 
 
 
 
natuurlijk zijn ook deze producten te bestellen in mijn web shop  www.gustaviaansvintagehomestyle.nl
 
of kom gewoon eens binnen in mijn winkel...
 
 
 
 
 
 
groetjes en tot het volgend projekt 
 
 
 
 
 
 
 
 
.x.

3 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige tafel geworden.

    Een heel werkje volgens mij, maar hij ziet er dan ook super uit.

    Fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! ik ben al een hele tijd aan het verkondigen dat het goud weer terug gaat komen....ik vind het super mooi....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo