zondag 18 december 2011

Vleugels

Vleugels je ziet ze opeens overal verschijnen , op het blog van nelleke zie je zelfs hoe je ze kan maken ...








Maar ik wilde jullie ook nog even de vleugels laten zien , die mijn vader gelast heeft....ik ben er zoooo blij mee..


Ik heb de vleugels eerst getekend en pap heeft de mal ervan gemaakt, daarna het ijzer gebogen en gelast



















Vooral omdat het toch een hele presentatie voor hem is , aangezien hij voor jaren terug een vreselijk ongeluk heeft gehad. En het vermogen over zijn rechterhand kwijt is..






Hij heeft moeten leren om zijn linkerhand te gebruiken inplaats van zijn rechterhand...En geloof me als je opeens lam bent aan een kant ....... het is niet niks!!!


























Daarom BRAVOOOOOO pap ik ben er super super super blij mee..
















































Zelf heb ik er gaas omheen gedaan en dit afgewerkt met een steek..Het middenstuk heb ik omwikkeld met hetzelfde katoenen garen...




En zo hangen mijn vleugeltjes in de kamer .... dan fladderen ze naar het hert en dan weer eens richting luiken achter de bank.....












Voor iedereen een hele fijne week... en maak je niet te druk om aller-daagse onbelangrijke zaken ....Het leven gaat snel en kan ook zo voorbij zijn..
Dit heb ik ondervonden, toen het mijn mijn vader gebeurde..





liefs Viana



.xx.










13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende vleugels! Knap hoor van je vader!
    En je boom is ook schitterend!
    fijne week, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en trots dat mag je zijn echt welllll ze zijn super mooi leuk prachtiggggg ,compliment voor je pa ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap van je pap ,t zijn fantastisch mooie vleugels geworden
    Goed gedaan paps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...wat heerlijk veel foto`s!! En wat zijn je vleugels geweldig mooi geworden! Wat je zegt: geniet van het leven.Mijn vader is zo jong gestorven...44 pas.
    En wat met jouw vader is gebeurd is ook vreselijk geweest! Daarom zo knap hoe hij ermee om heeft leren gaan.

    Ik zag ook een paperdollkerstman bij je hangen..gaaf!!!

    en dat engeltje...hangt hier ook aan het gewei.

    supergaaf..en schitterende foto`s,

    liefsssssssssssss


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat ontzettend mooi!! Echt bravo, voor papa!
    Het zal een hele strijd voor je vader, maar ook voor jullie zijn geweest, als het leven opeens een hele andere wending krijgt. Wat fijn, dat hij dit voor je heeft kunnen maken...Je vleugels krijgen daardoor een hele bijzondere betekenis.

    Ik ben er mij terdege van bewust, dat het morgen allemaal anders kan zijn...het leven is te kort om overal een punt van te maken. Geniet van elkaar en wat je hebt.

    Fijne, gezellige week!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van alles om je heen!! En dat gaat helemaal lukken met die prachtige vleugels..Schitterend gemaakt zeg! Je vader kan er trots op zijn. Ik vind het een hele prestatie om dit te kunnen maken..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow Viana,
    wat prachtig dat je vader die gemaakt heeft,
    zooo mooi!
    Fijne kerstdagen alvast wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo mooi, en heerlijk dat je papa nog zo'n prachtige vleugels voor je maakt! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw,mooi hoor de vleugels die je vader gemaakt heeft,knap,hoor en wat een geweldig kerstsfeertje,heerlijk,alvast hele fijne kerstdagen en een goed/gelukkig 2012 gewenst en een hele fijne dag vandaag,gr van ons,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You have got the most clever dad how fabulous that he is so skilled to be able to make these gorgeous wings for you, they are beautiful.
    Hugs Lynn xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die vleugels.

    Je mag inderdaad best fier zijn op je handige en lieve papa...

    Liefs en prettige feestdagen
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie vleugels en wat ontzettend stoer dat jou vader ondanks zijn handicap dat voor je maakt.Dat maakt ze extra veel waard. Ik wil je langs deze weg hele gezellige kerstdagen wensen en een gezond 2011
    Groetjes Anita (Roze)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je vader is een kanjer.......ontzettend knap en
    dat hij ze gemaakt heeft maakt ze nog dierbaarder en specialer...die doe je vast nooit meer weg.
    Wens je hele fijne liefdevolle kerstdagen toe samen met je dierbaren....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

soms gaat er iets aan je hart

soms gaat er iets aan je hart
het gaat buiten je om en je kan er niets aan veranderen ... dat doet pijn!

Mijn kleine grote liefde

Mijn kleine grote liefde
mexx loveyou

Een grote liefde van mij !

Een grote liefde van mij !
Balou loveyou tooooo